nedeľa 28. júna 2009

Najväčšia bomba leta!

No.
Síce ma zrovna v tomto vidieť asi nie je, ale keď stopnete na 00:35, tak to sú dvaja, ktorí boli s nami. Napravo, chalan a baba. Sabina presne vystihla scénku, kde sa zohrieva, lebo je jej zima :D, Marek poctivo tlieska a smeje sa.
http://www.youtube.com/watch?v=eZncaC80Yn0&feature=PlayList&p=A343016CB7F47D3C&index=3
Len aby ste vedeli, kvôli čomu to všetko. A ten šuhajko nie a nie skočiť do tej vody, chumaj akýsi...
Keď bude ďalšia, v ktorej ma možno bude vidieť, tak dám vedieť. Pravý narcis, to viete.

Som zlá dcéra. Až teraz som si to uvedomila. Neviem prejavovať vďaku, lásku tak, aby to vyzeralo, že to myslím vážne. A že ja to vážne myslím. Tak sme sa pohádali s máti. Ale má pravdu.
Trpím nedostatkom pozornosti. Nikto sa o mňa doma nezaujíma.
Ale aspoň viem dôvod.
Samko a ja (a Veronika a Paťa) budeme mať ďalšiu sestru. Mama je v piatom (!!!!!!) mesiaci, boli ale podozrenia, že bude postihnutá. Chvalabohu to vyzerá tak, že bude v poriadku. Klop klop.

Mala som ísť na chatu tento víkend, ďalšie Predzvuky (po stužkovej sú Dozvuky, my sme si ich urobili PRED stužkovou, tož Predzvuky). O dedinu vedľa. Nešla som. Vraj sme sa nedohodli, tvrdí mama. Čudné, mala som pocit, že hej - inak by som ju asi neorganizovala ako magor, celú našu chatovicu. Kvôli niečomu som si proste myslela, že je to OK že tam pôjdem. Takže tak. Ale pokiaľ mi nebudú stále hovoriť, ako im je ľúto, že som nemohla ísť, budem ok.

A tak, no.
Mám skvelé nápady na poviedky. Fakt sa mi páčia. Mary, Mr. Nobody, Rainbow. HA! Ja už aj viem, ako sa budú volať. Už ich len napísať. A sme zas na ground zero... nechce sa to niekomu napísať namiesto mňa?

Lubim,
Kaja

1 komentár:

  1. Ty budeš mít dalšího sourozence? Wow! Gratuluju moc a maminku pozdravuju a držím palce :)

    A ty povídky.. posílám svou múzu, ať ti vypomůžeme, protože I'm missing tvoje výtvory, absolutno.

    OdpovedaťOdstrániť